]v[aria ♥

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Maria - 7 september 2009 22:50

Nu känns det bra, har varit på en hårt Aerobicpass och svettats flera liter (kändes det som). Har efter det ätit fiberhavregrynsgröt och nu är det snart dags att nanna. Något jag dessvärre inte gjort så bra är pluggandet, har verkligen inte funnits idag. Imorgon - ny dag, nya tag! Och så klart lite BodyPump med Zara på det också =)


Natti!


/Maria

Av Maria - 7 september 2009 19:14

Här kommer lite bilder från när vi var nere i Båstad för att fira Gustavs bror Henrik som fyllde 35år. Ett litet ihopplock på några av de som var med och det som hittades på. =)


/Maria

Av Maria - 7 september 2009 15:36

Helgen spenderades i Stockholm, först en tidig morgon, en tågresa och sedan var vi framme i huvudstaden. Höll oss på hotellrummet och gjorde oss i ordning åkte sedan vidare till Cirkus. Vad fint det var i resturangen och fantastiskt god mat! Riktigt mysigt. Sedan började själva föreställningen, den var väldigt häftig! Tack älskade Gustav för den fina presenten! Dagen efter spenderades på stadens gator, tittandes i affärer och köpte mig en väska och ett par träningsbyxor. På eftermiddagen gick tåget hem igen och väl framme i Falun var det bara att cykla direkt till Salsan, det är så kul!


Idag har det varit skola för hela slanten, just nu borde jag plugga mer men det finns ingen som helst motivation och jag är riktigt trött. Cyklade förbi Micke på vägen hem från skolan, han stod utan för verkstaden där han har praktik just nu, jag bjöd in honom på fika efter jobbet. Det ska bli trevligt.

Ikväll är det också dans som gäller! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards