]v[aria ♥

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Maria - 11 september 2009 16:51

Jahapp. Redovisningen gick superduper tycker jag, dessvärre mådde jag inget vidare så det var jobbigt att sitta och koncentrera sig under strax över 2 timmar medan andra babblade på. Visade min text som jag skrivit till min bilderbok för studiegruppen och de tyckte om den, så nu känns det genast bättre.


Kristianopel: Rosenträdgården tagg


När jag kom hem var jag helt slut, huvudet dunkade och jag kände mig helt enkelt konstig i huvud och hals. Sängen direkt och Gustav som suttit hemma och pluggat fixade lunch som vi sedan åt. Efter det sängen igen där jag slumrade en timme innan det var dags att ta sig i kragen och gå upp ur sängen för att börja städa. Så här har det plockats lite, städat toaletten och damsugat hela lägenheten och torkats lite överallt. Jag har inte gjort det själv även om det lät så, vi hjälptes åt babie och jag. =) Nu ska jag duscha av mig lite, byta kläder och sätta igång med hackandet av grönsaker inför kvällens Taco. Snart kommer ju mi familia! =)


Ser fram emot imorgon, bio med bästaste Zara och hennes karl! =)


Miia

/Maria

Av Maria - 11 september 2009 08:16

Kanske skulle jag lyssna på Zara igår när hon sade till mig att om jag håller på att bli sjuk kanske jag ska ta det lugnare med tärningen och skippa Steppen, vi var ju ändå på BodyPump så. Men iaf, jag var kvar på Steppen och för det första så dödade jag mina knän, det värsta var att jag inte kände hur ont dom gjorde förrän jag slutade hoppa runt så igår kväll var det jobbigt.. Och idag så känner jag mig förkyld... Jäkla skit också! Jag har ondare i halsen och huvudet och känner mig sådär alltmänt dålig som man gör när man håller på att bli sjuk.


Ska till skolan alldels strax, först studiegrupp och sedan seminarium med redovisning av analys av mangaserier. Känns ganska drygt, men jag hoppas att jag känner mig piggare snart. Ikväll kommer hela min familj på middag, här ska det bjudas på Tacos! mums ska det bli, och mysigt! Hoppas bara jag inte känner mig jättedålig. På lördag är det tänkt att Jag, Gustav, Zara och Jonas ska gå på bio, det hade varit helmys! =) Bli inte sjuk!!!!!

Skönt med helg också =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards