]v[aria ♥

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Maria - 12 september 2009 14:35

Tillbaka från solningen och jag känner mig faktiskt piggare än innan jag åkte dit, mjukare i kroppen och mer avslappnad. Härligt! Får se hur länge det håller i sig, känner mig fortfarande trött och inte helt pigg.


Nu bli det en sen lunch, blir några mumsiga köttfärspiffar som Gustav gjorde här om dagen och sallad till det. Mums!


Snart kommer Gustav hem också, han borde ha satt sig på tåget nu. Undrar om jag inte ska försöka orka med att packa ur någon av alla dessa kartonger. Vi har bara en sisådär 15 kartonger kvar. Det finns ingen ände! Men Gustav plockade ur 2 igår och det känns så skönt att få bort några så jag ska också försöka. Bara jag inte är för slut så! =)


/Maria

Av Maria - 12 september 2009 12:20

Nu drar jag iväg och steker mig en sväng tillsammans med Mamma!

  

Grilla: Jag&Mamma


So long! =)


/Maria

Av Maria - 12 september 2009 11:05

Morgon, morgon, eller förmiddag. Är helt slut idag. Blev ganska sent igår och i morse var Gustav uppe vid 8. Jag vaknade till när han skulle cykla ner till tåget för att åka till Sandviken. Idag ska han hjälpa sin pappa med staketet. Jag kunde inte somna om, men till slut. Vaknade nyss av att mamma ringde, fy vad jag är seg, nu känner jag mig faktiskt riktigt sjuk, eller förkyld. Jag och Mamma så åka ner på stan och sola och bubbla "antingen blir det värre eller så blir det bättre" får hopas på det senare alternativ   et. Men kan ju kanske vara skönt att slappna av lite och sitta i värmen med mina knän som fortfarande gör ont.


träd


Längtar till ikväll, ska bli kul att umgås med Zara och Jonas, de får en alltid att skratta så man har ont i kinderna! =)

3 timmars bio, får se hur det går med min svanskota och mina höfter och svank som alltid börjar värka av att sitta i de där stolarna under en "vanligt lång" film, det kanske bli fullständigt olidligt, men får ta värktablett och hoppas på det bästa. Det är ju så mysigt också ju!

 

/Maria

Av Maria - 12 september 2009 00:02

Dags att lägga sig i sängen tillsammans med världens bästa med laptopen i knät för att kika på lite film innan vi somnar. Mys!


Har varit en otroligt mysig kväll då jag haft familjen här, ni är underbara!


Lyckades få någon konstig allergisk reaktion, började klia och svida omkring munnen och på händerna/armarna. var det något i fruktsalladen kanske? Tog en clarityn så det röda försvann men det kliar fortfarande lite. Hoppas jag inte blivit allergisk mot något nu..


Chicipici

Lägger in en bild på det underbaraste goaste hundskrälle. Älskade Chica, du borde bo hemma hos mig egentligen! ;)

 

 

Nattinatti gott folk!

/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards