]v[aria ♥

Alla inlägg den 19 september 2009

Av Maria - 19 september 2009 11:47

Kunde knappast komma ur sängen i morse, sov så dåligt i natt, vaknade tusen gånger och blev pigg varje gång. Så nu på morgonen var jag helt körd. Till slut tog jag mig upp och tog med Chica ut på en halvlång promenix, skönt och härligt väder! Snodde med mig Chica hem från Mamma igår, hon verkade lite deppig och hon löper ju nu också, så hon fick följa med oss hem och genast kändes hon gladare. Tror hon tyckte det var lite skönt att få vara ifred från Amigo ett litet tag, han sitter ju som ett plåster på henne så hon har allt varit lite irriterad på honom, och jag tror hon tyckte det var lite skönt att vara den enda hunden som alla pysslar om för ett tag. Sötnöten!


  


Nu ska jag äta lite och sedan åka hem till Mamma, då ska vi vidare ut till Storvik jag, Mamma och Totto, och hundarna såklart! Micke tar sin bil och åker mot färjan idag han. Gustav är redan ute i Storvik, hos hans Mamma och fixar med hennes dator. Så vi ska åka dit och plocka mera bär idag med både min och Gustavs familj. Det är så mysigt att vara ute i skogen!  =)


/Maria

Av Maria - 19 september 2009 11:46

Resultatet av de mumsiga blåbärsmuffinsen jag lyckades få till igår, borde sluta baka, för då måste jag ju smaka också! ;)


  


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards