]v[aria ♥

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Maria - 21 september 2009 23:00

Är tyvärr inte helt frisk tror jag, lite knasig i halsen och fortfarande ganska "slö". Men jag känner mig ändå relativt pigg och fick äntligen dra iväg till Gymmix igen. Afrodans stod på schemat och det är ju så jäkla kul! Det kändes i kroppen att jag legat en vecka, det var jobbigare än förr. Känns som en blandning mellan att inte vara helt pigg och att ha legat av ett tag, men nu ska jag komma igång igen! Skönt!


  


Under kvällen afrodans ruskade jag mina lurviga tillsammans med Moa. Härligt! =)


Idag har jag kämpat på med mina skisser, eller kämpat, det var kämpigt då jag absolut inte vill. Det här uppgiften har bara blivit ett stressmoment för mig och känns mer som ett måste än som något spännande som det gjorde från början. Synd. Jag blir säkert nöjd i slutändan men det är jobbigt att ta tag i det. Har under de senaste veckorna varit superstressad och har haft väldigt mycket ont i mage och tarmar, dumma stressmage! Men nu, nu har jag skissat klart, målat alla konturer så nu är det det sista kvar. Att sätta ihop allt och färglägga de sista bilderna. Inte så bara kanske.... Imorgon är det verkligen dags att börja skriva mitt PM också som ska vara inne på torsdag. I can do this! Tack Gustav för att du stöttar och hjälper mig! <3

 

/Maria

Av Maria - 21 september 2009 12:34

Måndag igen, veckorna bara susar förbi. Sista veckan på Delkurs 1 för denna termin, har mycket skissande och skrivande kvar att göra innan jag är färdig med den, men jag vet att jag kan fixa det!


Så plugg är väl ungefär det jag ska ha för mig idag, men ikväll, åh vad jag längtar till ikväll! För då är det afrodans! Ska bli så härligt att få röra på sig igen, I need it!


Det blev en kortis det här, men jag lär fortsätta plugget...


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards