]v[aria ♥

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Maria - 23 september 2009 23:29

Just det, precis i detta nu blev jag klar med bilderboken. Så skönt! Men är iaf sur eftersom det inte gick något bra nu på slutet då jag skulle sätta in bladen i själva boken, det knölar sig och håller på men det får faan duga nu! Den blev ganska fin iaf =) Få se vad alla säger om den sen, och framförallt vad lärarna säger...


Pilates var riktigt skönt idag, nu känner man hur det spänner i magen, men inte i magmusklerna, utan längre in där man inte kan ta på det. Känns härligt iaf! Tog en snabb powerwalk på 30 min innan Pilates också, skönt det med, hann tyvärr inte med något mer. Ska se till att ta en lång skön promenix i morgon!


Nu blir det att sova, kl. 9.00 ska jag vara på skolan (senast) och lämna in bilderboken. Hoppas, hoppas jag kan sova i natt!


/Maria

Av Maria - 23 september 2009 10:54

Jag har sovit så väldigt dåligt de senaste nätterna, jag ligger klarvaken hur länge som helst utan att jag ens är i närheten av att somna. Då blir jag såklart skittrött på morgonen och kan nästan sova hur länge som helst då, fast då sover jag också dåligt, eftersom jag vaknar och somnar om vartannat hela tiden. Dumma! Igår skulle jag vara så duktig och äta något bra efter träningen, har ett sådant sug på onyttigheter hela tiden så jag får kämpa för att stå emot. Det brukar vara en sån jobbig period innan kroppen kommit i balans och man tappar suget. Jag åt iaf något bra efter träningen och kände mig alldels lagom mätt, men så satt man uppe och pluggade lääänge och lagom till sängdags var jag vrålhungrig! Jag skulle stå emot det, vi gick och lade oss. Sååå klarvaken, såå hungrig. Efter en timme gick det inte längre, det var bara att gå upp, äta något och se på film tills man blev trött. Vilket jag knappt hade blivit efter nästan 2 timmar vaken. Blev sängen iaf (klockan var då efter 3) och till slut somnade jag in. Skönt. Ikväll ska jag lägga mig tidigare, så fort jag är trött då får jag släppa allt annat för att försöka sova. Hoppas, hoppas, hoppas. Är så trött på att vara slut hela dagen. Tog mig upp klockan 10 i morse, ganska bra med tanke på..


Nej nog tjatat om det. Idag är det dags att göra klart bilderboken, färglägga de sista bilderna, skriva ut allt i rätt ordning, göra fram och baksida och sätta ihop det hela. Imorgon kl. 9.00 ska den vara inlämnad. Det fixar sig nu! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards