]v[aria ♥

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Maria - 1 oktober 2009 09:25

Nu var det längesedan jag uppdaterade här. Vad dagarna har gått, först hela helgen och snart hela denna vecka. Fort, fort. Jag har helt enkelt inte hunnit med och haft späckat scehma hela tiden och ändå har jag inte hunnit ta tag i all läsning. Måste, måste ikväll!


Ny kurs, riktigt rolig kurs hittils, vi arbetar med berättande i alla dess former och varför det är viktigt osv. osv. Det är mycket bakomliggande och många tankar, intressant!


Igår fick vi resultatet för bilderboken, PM:et och betyg för hela delkursen. Jag fick ett härligt (och faktiskt välförtjänt) VG!!! =)


Helgen var riktigt kul, mycket lärande om klickerträning och hundar överhuvudtaget, mycket tränande och härlig lördagskväll tillsammans med bästaste Zara och Jonas. En riktigt bra helg, men vart tog den vägen, var helgen bara en dag den här veckan? Behöver egentligen minst en veckas lov känns det som. Vill vila ut mig, slappna av ett tag, slippa ha så mycket i skallen. Men det lär ju aldrig hända.


Ska nu dra iväg till skolan, går 10-15 idag. Efter det ska jag och Gustav shoppa färg för i helgen ska det målas om minsann, bästaste Zara och Jonas ska hjälpa till, tack snälla! =) Sedan hem till Mamma, vi ska träffa Henrik som ska komma dit och prata om sitt företag där Mamma antagligen ska börja jobba. De kanske till och med kan ha lite arbeten som passar Gustav, vi ska helt enkelt dit och lyssna lite. Och så klart Body Pump ikväll också! =)


/Maria



Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards