]v[aria ♥

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Maria - 5 oktober 2009 23:42

Nu är det Natti Natti, har haft en fullspäckat kväll med underbara Mamsen som följde med mig trots njursten och värk. Underbara, underbara hur ska jag åtegälda. Tur man har en sådan redig kvinna till mor, hon klarar allt min Mamsing. Är så pirrig över fixandet i vardagsrummet, vi har nu ett barbord och vackra vaser.. Aaah! =)


Nej, en kopp te tillsammans med älskling och sedan bums i säng!


/Maria


Har mina läckra brillor på också, Gustav tycker jag är jättesnygg! Det ni! ;)

Av Maria - 5 oktober 2009 15:17

strawberry black  

 

Snart är det dags, bara 8 dagar kvar nu. Sen sitter den där, mumsiga jorgubben. Lite nervös ändå! =)

 

/Maria

Av Maria - 5 oktober 2009 15:06

.. och det känns, fy vad det var trögt att ta sig upp ur sängen i morse. Ännu bättre var när jag kikade ut genom fönstret och såg att rutorna var isiga och ingen skrapa har vi lagt i bilen, de ligge  i källaren sedan vi tömde gamla Bettan, snarare min för det mesta trasiga EFY. Så jag tog ett plastlock med mig i handen när jag gick ned och visst funkade det! Skolan var faktiskt kul, dags att arbeta med skuggteater med utgångspunkt från Camillas fina bilderbok om Ella. Det spårade ur lite på eftermiddagen och jag och Camilla härjade som tusan med nyckelpigorna vi klippt ut och Ella såklart! Vad vi skrattade! =) Alla var visst inte lika förtjusta..... :P


Nu ska jag ner på stan en snabbis och hämta ut mina glasögon som kommit, sedan hem till Mamma och hämta upp henne och sen så bär det av till IKEA där det ska shoppas några småsaker till hemmet som  kommer att behövas nu (Det är så kul att göra om!!!). Sedan stannar vi i Sandviken för att hämta/köpa ett barbord som vi hittade på blocket. Ja, nu har vi bestämt oss! =) Det kommer blir superfint när vi är klara med vardagsrummet! Älskade har massor av plugg att göra så Mamma fick bli min följetång istället, lika bra det hon tycker det är lika kul som mig att strosa runt på IKEA. Det blir fullt i bilen med alla de stora saker som ska inhandlas! ;)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards