]v[aria ♥

Alla inlägg den 6 oktober 2009

zbh

Av Maria - 6 oktober 2009 17:55

Blir en sväng hem till Mamma ikväll, ska mysa där framför Desperate housewifes (äntligen börjar det igen!!) nu när Gustav ändå har så mycket skolarbete att fixa inför morgondagen. Men det han håller på med blir ruskigt snyggt!! Mamma har idag hämtat alla inredningsprylar från företaget Zelected by house som hon nyss blivit återförsäljare åt, ska bli jättespännande att se lite av sakerna som finns på riktigt! Sen när vardagsrummet är klart och det är lite bättre ordning här då ska det bli visning hemma hos mig. Någon som är intresserad? =) http://www.zhb.se för dem som vill kika in en sväng.


Dags att få i sig lite middag kanske?


/Maria

=)

Av Maria - 6 oktober 2009 17:52

  


Mina Tommy Hilfiger brillor! =)


/Maria

Av Maria - 6 oktober 2009 08:28

Fy vad jag är trött! Det svider i ögonen och känns allmänt jobbigt att behöva gå upp tidigt för att åka till skolan. Visseligen kommer dagen gå fort, eller jag hoppas det iaf, vi ska arbeta mycket praktiskt idag så!


Sitter här med mina brillor, det känns lite konstigt... :P


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards