]v[aria ♥

Alla inlägg den 13 oktober 2009

...

Av Maria - 13 oktober 2009 20:56

Så skoltrött, så skoltrött....


Jag har så svårt att ta tag i det, jag har verkligen hamnat i en svacka.


Blir sent ikväll, tidigt i morgon och en heldag dessutom. Jag som redan är helt slut.


Fy.


/Maria

Av Maria - 13 oktober 2009 19:01

Nu är det gjort, det jag längtat till i flera flera månader och tänkt på i flera år. Nu sitter den på plats den söta lilla jordgubben på vänster skinka. Kankse låter konstigt, but I love it! Gustav och Mamma tycker det är snyggt och jag vet att fast jag inte har en pyttefast rumpestump så passar den iaf! =) Fick den utav Mamma som när jag fyllde 17 år gav mig i present att jag skulle få en tattoo, men det har inte blivit av förrän nu. Tack älskade Mamma! =)


  

pussjordgubbe


Nej, nu måste jag ta tag i plugget om jag ska få sova något inatt..


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards