]v[aria ♥

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Maria - 14 oktober 2009 22:18

Är så härligt trött och slut i kroppen efter Box & Styrka idag. 75 minuter som bara rann iväg, kul som tusan är det! När man har Zara som peppar blir det också ännu bättre. Har varit lite dåligt på träningsfronten ett tag, hade tappat motivationen lite efter att jag blev sjuk och allt men nu känns det mycket roligare igen. Skönt som tusan att köra slut på sig själv! =) Imorgon blir det stavgång med Zara efter skolan, och efter det är det underklädesparty hemma hos Mamsen. Nice! =)


Nu är jag sådär härligt trött att jag tänker passa på att lägga mig, hoppas jag sover bra i natt. Det är lite halvkrångligt med tatueringen, vill ju inte lägga mig på den och gnessa runt! ;)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards