]v[aria ♥

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Maria - 16 oktober 2009 17:47

Nu har Gustav lagt upp en hemsida, fortfarande under uppbyggnad, men man kan åtminstone gå in och kika lite på några filmer och sådant han gjort. Riktigt snygga saker, så in och titta gott folk!


http://www.gvhdesigns.com


/Maria

Av Maria - 16 oktober 2009 17:42

Tack Carin för en supertrevlig stund på stan idag! =) Först planerande av hur många VFU timmar vi gjort tillsammans då vi höll på med att anordna Förskolans dag förra terminen, och sedan lite strosande i olika butiker. Efter att Carin tagit sin cykel och dragit hemåt fortsatte jag att kika i några affärer. Hittade en "typ" bambuduk, fast lite tjockare och stadigare än vad bordstabletter brukar vara som man kan sätta på armstödet på soffan och ha glas och sådant på när man sitter och myser, rea på den så endast 100:-. Sedan har jag kikat efter någon form av korg att lägga filtar i och hittade en som egentligen är en tidningskorg i läder och det blev riktigt snyggt! =)


Att inreda och fixa här hemma är så jäkla kuuul!!


/Maria

Av Maria - 16 oktober 2009 11:43

Nu är analysen färdigskriven och inskickad, skönt! Dags att göra sig i ordning lite för att sedan ta en promenad i ösregnet ner till stan och träffa Carin. Ska bli trevligt, lite fika och lite planerande av Vfu:n som vi gjorde förra terminen. Ska bli intressant att se hur många timmars vfu jag ska lyckas klämma in under den här terminen, det är inte lätt när man har ett späckat schema då man ska vara i skolan och plugga också...


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards