]v[aria ♥

Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Maria - 17 oktober 2009 21:25

Här har det fixats och trixats hela dagen vill jag lova, ända sedan vi gick upp i morse har det sorterats och tömts kartonger, skräp osv. Den enda pausen var när vi snabbt drog ner på stan för att köpa en plåt-brödbox och några krukor och blommor till lägenhet och så klart när vi ätit. Det har varit skönt att äntligen ta tag i detta, nu är det inte så mycket kvar, mest en massa som ska lämnas till tippen och myrorna och lite vi tänkte ta med på loppis också =) Vi har också möblerat om lite i datarummet, det blev bra med massor av hyllor som kan behövas i det rum där man har alla papper, böcker osv. Det kommer att bli kanon här när vi är klara! =) Slut är man i kroppen nu också, man har arbetat på hela dagen.


  


Nu har jag en härlig middag i ugnen, kyckling med rostade rotfrukter, fetaost och tomater, allt möjligt mums. Och så en kall sås till det! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards