]v[aria ♥

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Maria - 19 oktober 2009 22:02

Nu är det natti natti som gäller om jag ska orka med VFUn imorgon. Idag har det grejjats på i massor, har under kvällen vikt och plockat undan tre överfulla IKEA kassar med ren tvätt och plockat lite här hemma. Så nu efter en riktigt varm och skön dusch är jag riktigt mör och ska passa på att slänga mig i sängen på en gång!


Nattinatti!


/Maria

Av Maria - 19 oktober 2009 18:45

Nu är annonsen ute på vinterdäcken och bilstereon som satt i forden, vinterdäcken är nästan nya men passar tyvärr inte på nya bilen. Får se om någon är intresserad =)


http://www.blocket.se/vi/24217649.htm


/Maria

Av Maria - 19 oktober 2009 16:50

Idag har varit en fullspäckad dag, först har vi varit på Julias VFU skola och lånat 23 barn som vi idag hade lite introduktion med till berättande. Det var jättekul och det gick superbra, när vi läste en berättelse för dem satt de som förstenade. Men man är inte heller riktigt van vid massor av barn och ljud så slut i skallen blev man. Sedan hem och åt lunch med älskade innan vi fortsatte med att lasta bilen med skrot och röjde igenom saker iförrådet och även lastade in sådant skrot i bilen, så hela vår combi var full lastad med allt möjligt. Så nu har vi varit på tippen och tömt. Så skönt! Sedan en sväng till Mio där vi beställde de efterlängtade barstolarna, så snygga! Så om en vecka eller något liknande har vi dom här hemma.


  


Nu ska jag fortsätta grejja runt här hemma, sen får vi se om jag har ork till att åka på afron ikväll skulle vara kul men jag är så himlans trött idag!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards