]v[aria ♥

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Maria - 20 oktober 2009 07:37

Nu bär det av till Julias VFU skola för mer arbete med berättande, idag ska vi skapa radio och skuggteater med eleverna, det blir spännande! Tycker att vår planering av detta fältarbete är väldigt bra, vi har bra tankar om det vi gör och vi har dessutom tänkt igenom "schemat" noga. Det ska till och med bli kul att skriva om detta sen, lite beroende på hur skrivuppgiften ser ut iofs ;).


Är så otroligt trött idag, var inte alls kul att kliva ur sängen i morse. Det är ju kolsvart när man vaknar nu och då finns det ingen som helts lust att kliva upp, nej man vill bara ligga kvar och gosa in sig under det varma täcket. Har under några mornar haft väldigt ont i halsen och idag känns det även lite nästäppt, jag har ju redan varit sjuk för sjutton! Vill inte bli det en gång till! 


Nej, nu är det dags att åka. =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards