]v[aria ♥

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Maria - 4 november 2009 18:00

Nu är jag mer pepp än vad jag varit på länge, har blivit riktigt duktig med att gå långpromenader, försöker hinna med en varje dag, om inte en timmes så åtminsone en lite kortare och ibland flera. Jag har även de senaste två veckorna börjat gå upp till skolan, varför har jag inte gjort det tidigare? Det är ju faktiskt inte så jobbigt egentligen. Men nu finns motivationen till det och då går det bättre. Jag håller mig också till Gymmix så ofta jag kan och vill, söndag och måndag. Tisdag blev vilodag men idag ska jag dit igen för lite Box & Stryka med Zara! =) Jag har även blivit bättre på vad jag stoppar i mig, nu försöker jag så bra som jag bara kan ta ett bättre alternativ när jag är sugen. Har ätit mycket mindre kolhydrater under senaste 1-1,5 veckan och visst har allt detta gett resultat. På precis en vecka: -1kg, -1cm i midja, -1cm på lår och -0,5cm på arm. Nu ska jag försöka hålla i detta inför Thailandresan och jag hoppas att det lilla onda i halsen försvinner för jag har inte tid att bli sjuk nu! :D Önska mig lycka till..


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards