]v[aria ♥

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Maria - 11 november 2009 12:26

Nya resultat efter en ny vecka: -0,7kg, -0,5 cm i midja, +-0 lår, -0,5cm arm. Nöjd. =)


Jag fortsätter mitt tränande, men var inte helt nyttig igår. Vi hade ett försent firande av farsdag hos Mamma och Totto och det var både fika och lite chips på kvällen, kändes som evigheter sen jag åt chips vilket jag märkte också, fick jätteont i magen! Jag borde lära mig att det inte är någon ide :P Som tur var tog jag mig en rejäl lång och snabb promenad med stavarna på dagen.


Idag har jag bara hunnit med en kortis hittils med hundarna, hade dem båda sovandes här i natt, vilka godningar! Men vilket härligt väder, jag vill gå mera! Ska nog dra med mig Gustav ut sen ;)


Får se om jag tar mig iväg på någon box och styrka ikväll, min träningskompanjon Zara har massor att göra och kan inte följa med, får se om jag törs gå dit själv, man vet ju aldrig vem man får boxas med då ;)


Nu ska jag och Gustav gå iväg till Dalasalen för att bli bjudna på lunch av Mamma, mums mums! =)


/Maria



Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards