]v[aria ♥

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Maria - 20 november 2009 17:08

Oh jag är en dååålig bloggare...


Har legat sjuk i över en vecka, jag har inte riktigt fått kläm på vad det varit men någon form av förkylning. Har nog egentligen inte haft så jättemycket feber, men jag har varit helt slut. Knappt kunnat gå till toaletten så Gustav har fått hjälpa mig, verkligen helt slut bara. Ont i halsen, ont i huvudet ont i kroppen och helt slut bara. Så träningen har dessvärre fått ligga på is under de senaste snart 2 veckorna, tråkigt nog. Det känns precis som jag svullnat upp till en ballong och får börja från början igen, riktigt så är det ju inte men jag kan säga att när man ligger där och är superdålig var det inte direkt sallad man var sugen på. Så helt nyttigt har det inte heller varit.. Det är just det jag hatar med att vara sjuk, jag är inte lika nyttig och får mer värk i kroppen. Jag har insett att träna är det enda som egentligen hjälper mig att ha mindre värk, jag blir inte fri från värken men den är så mycket värre när jag inte rör på mig, det är som att jag stelnar till och det börjar knaka i mig så fort jag rör på mig. När jag tränar tappar jag också sötsuget på ett helt annat sätt. Jag vill tillbaka till träningen igen! Förhoppningsvis är jag piggare på söndag så jag och Gustav kan ta oss till Multiclassic passet då, dessutom vill jag inte missa en till veckan afrodans på måndagen!


Idag är vi hundvakt och har nyss varit ute på en 30-40 min promenix med båda hundarna, det gick bra men jag känner att jag inte är helt pigg än, mycket mer än så klarar jag inte av just nu. Men snart!! 


Gu vad trevligt det var med inredningsparty igår, jag och Gustav beställde några julklappar och två superfina saker till oss själva! Längtar till de kommer! =)

Gå in på http://www.zbh.se för att kolla in vilka fina saker det finns! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards