]v[aria ♥

Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Härliga julstämmning!

Av Maria - 22 november 2009 19:35

Älskar pirret jag får genom hela kroppen då julmusiken åker på, glöggen och pepparkakor fram, massor av ljus tända och flera julklappar att slå in.


  


Den här helgen har varit härlig på det viset, vi har shoppat julklapparna så det är inte många kvar alls, vi väntar på några beställda bara. På kvällarna har jag stuttit vid köksbordet och slagit in paketen och pysslat och donat, det är ju hur mysigt som helst! Det värsta är att jag har så svårt att vänta, jag älskar att ge bort paket och att få se reaktionen hos den som får det, därför måste det alltid vara genomtänkta julklappar jag ger bort. Därför vill jag bara ge bort dom nu, nu, nu!! Får helt enkelt försöka behärska mig.


Men jag har fortsatt vara så trött hela helgen också, så någon träning har inte blivit av, jag är trött hela tiden och har huvudvärk och bara känner mig slut. Vill vara pigg igen så jag kan gå tillbaka till det normala livet..


Idag har Gustavs Mamma varit förbi, jag har färgat hennes hår och vi har fikat lite, sedan var min Mamma förbi en riktig snabbis och sa hej. Och nu på kvällen har det varit mera julmys och pluggande. Jag vet knappt hur jag ska klara av en hel lång dag i skolan i morgon med tanke på hur slut jag är hela tiden.


Resterande veckan bor vi ute hos Gustavs Mamma, det blir mysigt. Lite längre att ta sig till skolan bara.


/Maria

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 29 mars 2010 18:00


Nu har jag fått mig ett sommarjobb! Jätteskönt känns det och det ska bli riktigt kul att prova på att jobba inom hemtjänsten, då har jag provat på förskolan, personlig assistent och äldrevård. Superkul med många erfarenheter! Var på en intervju idag ...

Av Maria - 28 mars 2010 11:00

Vilken härlig lördag vi hade, jag traskade uypp till gymmet på morgonen, jag var äntligen så pass pigg att jag kunde gymma! Körde mitt program, sprang på crosstrainern och promenixade hem igen. Riktigt skönt och det känns i kroppen att det var ett ta...

Av Maria - 23 mars 2010 20:36


Äntligen färdig med kvällens plugg, fick ju två dagar mindre på mig med uppgiften eftersom vi åker i väg på kryssning men det är det helt klart värt. För nu har jag fixat uppgiften även om den känns otroligt luddig, men det gör även instruktionerna s...

Av Maria - 22 mars 2010 20:49


Idag har varit en lång dag på VFU:n, en rolig dag. Det är verkligen alltid kul att vara ute på förskolan, jag känner helt klart att jag valt rätt yrke. Att kunna tänka att jag nu är på mitten av utbildningen känns väldigt skönt eftersom att det nu kä...

Av Maria - 21 mars 2010 09:11


Igår var en härlig dag, först en timmes promenix tillsammans med Gustav i den fantastiska solen som fick ett stopp hos Therése och Alex där vi snackade lite skit och tittade på gullungen Ronja ett tag. Sedan vidare hem för lite plugg och en god kyckl...

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards