]v[aria ♥

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Maria - 10 december 2009 10:46

Jag älskar den här låten, får en härlig känsla i hela kroppen när jag hör den. Kanske mest beror på att vi tränade till den på Aerobic i våras, eller vad tror du Zara? =) Höga sparkar, hopp och biceps med vikter, allt på samma gång!


http://www.youtube.com/watch?v=5Ba7OMbA0Uc


/Maria

Av Maria - 10 december 2009 01:54

Den senaste veckan har jag målat så det stått härliga till, målat sådant jag målade för massor av år sedan till jul. Och vilken skillnad det blev på resultatet! =) Är faktiskt riktigt nöjd, det är ljus, träslevar (set om 3) och trätomtar. Här kommer några bilder på det jag målat och nu är allt på väg till Blekinge för att vara med på julmarknad, vi får se hur det går! =)


Döpte mig till Maria Design just nu för att de som handlar ska veta var sakerna kommer ifrån, och ja, jag har sett att det finns någon som kallar sig så, jag får helt enkelt hitta på något annat till när det inte är lika stressigt! =)


Lämna gärna en kommentar!


               


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards