]v[aria ♥

Direktlänk till inlägg 10 december 2009

Handmålat

Av Maria - 10 december 2009 01:54

Den senaste veckan har jag målat så det stått härliga till, målat sådant jag målade för massor av år sedan till jul. Och vilken skillnad det blev på resultatet! =) Är faktiskt riktigt nöjd, det är ljus, träslevar (set om 3) och trätomtar. Här kommer några bilder på det jag målat och nu är allt på väg till Blekinge för att vara med på julmarknad, vi får se hur det går! =)


Döpte mig till Maria Design just nu för att de som handlar ska veta var sakerna kommer ifrån, och ja, jag har sett att det finns någon som kallar sig så, jag får helt enkelt hitta på något annat till när det inte är lika stressigt! =)


Lämna gärna en kommentar!


               


/Maria

 
 
Alex & Tess

Alex & Tess

10 december 2009 11:28

Gud va snyggt.. riktigt jäkla snyggt! :) Hoppas du säljer en massa på marknaden! :)

http://trex.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sara

10 december 2009 12:19

Det var ju superfina saker gumman...Önskar att man kunde göra sådär fina saker själv men det blir ju bara att se ut som en tredjeklassare gjort det ;)...kram kram

 
Carin

Carin

10 december 2009 15:24

Åh, vad duktig du är. Jättefina ljus och supersöta tomtar :)

http://paeronsplitt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 29 mars 2010 18:00


Nu har jag fått mig ett sommarjobb! Jätteskönt känns det och det ska bli riktigt kul att prova på att jobba inom hemtjänsten, då har jag provat på förskolan, personlig assistent och äldrevård. Superkul med många erfarenheter! Var på en intervju idag ...

Av Maria - 28 mars 2010 11:00

Vilken härlig lördag vi hade, jag traskade uypp till gymmet på morgonen, jag var äntligen så pass pigg att jag kunde gymma! Körde mitt program, sprang på crosstrainern och promenixade hem igen. Riktigt skönt och det känns i kroppen att det var ett ta...

Av Maria - 23 mars 2010 20:36


Äntligen färdig med kvällens plugg, fick ju två dagar mindre på mig med uppgiften eftersom vi åker i väg på kryssning men det är det helt klart värt. För nu har jag fixat uppgiften även om den känns otroligt luddig, men det gör även instruktionerna s...

Av Maria - 22 mars 2010 20:49


Idag har varit en lång dag på VFU:n, en rolig dag. Det är verkligen alltid kul att vara ute på förskolan, jag känner helt klart att jag valt rätt yrke. Att kunna tänka att jag nu är på mitten av utbildningen känns väldigt skönt eftersom att det nu kä...

Av Maria - 21 mars 2010 09:11


Igår var en härlig dag, först en timmes promenix tillsammans med Gustav i den fantastiska solen som fick ett stopp hos Therése och Alex där vi snackade lite skit och tittade på gullungen Ronja ett tag. Sedan vidare hem för lite plugg och en god kyckl...

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards