]v[aria ♥

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Maria - 14 december 2009 17:58

Här kommer några fina bilder från Ronjas mysiga dop, jättefint! =)


    


/Maria

Av Maria - 14 december 2009 17:16

Nu är det rätt vecka och allt, på torsdag åker vi till Tahiland!!!! Kan nästan inte förstå det själv, den veckan man så länge väntat på, nu är den här!


  


Den här bilden är tagen på Koh Chang, där vi ska bo största delen av resan. =)


Idag har jag varit i skolan hela dagen, redovisning av temaarbetet och mitt och Katjas arbete om djur gick riktigt bra och vi fick riktigt fina beröm av lärarna, de hade faktiskt inte mycket alls att påpeka till oss med tanke på vad man hörde av de andra. Skönt. Det man ska vara stolt över var nog när den ena läraren sa att våra studiekamrater lärde sig något av vår redovisning. =)

Vi skrev också klart det allra sista på den skriftliga uppgiften om temaarbetet och så lämnade jag in min reklambildsanalys som jag satt med igår kväll. Det skulle vara ca 3 sidor, vad blev min? Jo, 7 sidor. Hoppas bara att det inte bara var kvantitet! ;) Och att läraren blir tokig över att det blev lite mer att läsa. Är nöjd iaf. =) Detta betyder också att jag inte har något mer arbete som ligger över mig innan vi åker till Tahiland, bara ett litet, litet som jag kan göra på flyget.


Nu har Gustav Jonas här, de spelar och spelar men jag lyckades avbryta dem för en fikapaus iaf. Mys! =) Hundarna har varit här hela dagen idag också, ikväll kommer Mamma och Totto hem från Blekinge igen så då ska vi dit och hälsa på en sväng.


Imorgon är det heldag i skolan igen, men sen så ska vi fira julafton hemma hos Mamma! Granen är framme och det ska bli riktig julmat, alla utom Micke kommer att vara där också. Det blir nästan som riktiga julafton, bara Kalle Anka kommer att fattas. :P Längtar efter att få ge paket men självklart också efter att få!! :D


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards