]v[aria ♥

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Maria - 16 december 2009 23:56

Nu är resväskorna färdigpackade och våra magar är pirrigare än någonsin, hur ska vi kunna sova inatt?


  


Mamma kommer imorgon och kör iväg oss till tåget, hon ska sedan ta hand om lägenheten åt oss. Tack snälla! =) Vad mysigt vi hade det idag, fick mig en snygg fransk manikyr, och det bästa av allt var att jag hade riktigt långa naglar som jag inte riktigt tänkt på så de kunde göra manikyren direkt på mina naglar. Sen så har jag snygga silvriga tånaglar och fräscha fötter. Benen och annat är vaxat, ögonbrynen plockade och färgade, ögonfransarna är också färgade. Nu är jag redo för playan! =) Tack Mamsen för en supermysig dag och tack för all hjälp!


  


Nu är verkligen allt fixat, vi har verkligen allt. Vi är verkligen redo. Hoppas inte väskan blir borttappat under något flygbyte eller så, det skulle vara illa för då är vi inte så förberedda längre. ;) Önska oss lycka till med allt under resan nu...


  

Thailand


Tack till alla er som önskar oss en bra och underbar resa, vi ska tänka på er! =)


Natti Natti!


/Maria

Av Maria - 16 december 2009 08:58

Idag ska jag och Mamma ha en dag för oss själva och göra oss vackra! Först ska vi och få ett fotbad och pedikyr och så blir det lite manikyr på det också. Sedan god lunch på stan och en snabb sväng på kupolen för att leta det sista jag behöver ha med till Thailand. Och till sist hem till Mamma för att vaxa varandra. Lagom till Thailand blir jag tipp topp! ;)

  

/Maria

Av Maria - 16 december 2009 08:42

Vi har blivit överösta av fina julklappar i år, vi måste ha varit riktigt snälla! =)


Nu räknar jag upp allt vi fått så får ni fundera ut vad som var till Gustav och vad som var till mig, och så fick vi mycket tillsammans också!


Av Gustavs Mamma fick vi:

Duntofflor

BjörnBorg kalsonger

Fårskinnsfåtölj


Av Gustavs Pappa fick vi:

Thailandguide bok

Ett varsitt par längskridskor


Av min Mamma fick vi:

Stor lykta/ljusstake

Ljus med ljussmycke

Ett snyggt fat

Handduk att hänga på spisen

Ett varsitt kit med nagelsax, pincett och allt möjligt

En liten nessecär och hårspännen

Wok kokbok

Pannlappar i silikon

Tvättmedelslappar, en resedagbok och en mapp att lägga pass i

Mamma och dotter ljuslukta

En varsin tomte

En till bok

Liten damsugare och massagegrej med USBkontakt

Snygga tallriksunderlägg

4-pack med handdukar


Av Emil och Fia fick vi:

En varsinn biobiljett


Av Gustav fick jag:

En hel box med alla säsongerna av Desperate Housewifes!! Lycka!!! =)

Men sen så vet jag att han har en julklapp med till Thailand också ;)


Av mig fick Gustav:

Pyjamas med Homer

Sweetshirttröja

Badborste, eller vad man kallar det :P


Som ni ser så har vi visst skött oss iår, TACK så jättemycket alla för de fina julklapparna vi fått!

  










/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards