]v[aria ♥

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Maria - 24 januari 2010 23:37

.. att ta tag i bloggandet igen. Vi har haft en underbar semester i Thailand som ni kunde läsa om på resdagboken. Vi har nu varit hemma någon vecka och bara legat sjuka men nu börjar det ljusna med mindre rinniga näsor och mindre hosta. =)


Nya kursen är i full gång nu, och då menar jag i full gång, den startade med dunder och brak och tänker nog behålla den farten hela kursen igenom. Men det är riktigt intressant och det är det som gör att jag tar mig igenom den, jag brinner för det jag studerar. Vad som ska bli riktigt kul den här terminen är all VFU vi ska vara ute på, mer arbete, riktigt arbete i förskolan. Härligt!


Börjar även bli riktigt rastlös i kroppen nu efter all sjukdom och vila så nu bara spritter det i mig när jag tänker på att få komma igång med träning igen. Jag och Gustav ska prova på Natulus, ska bli riktigt kul att gymma igen eftersom det var några år sedan jag höll på med det nu. Vad som också är bra är att man också får simma då vilket vi båda älskar. Är riktigt peppad nu, ska bli så kul att röra på sig lite. Roligast är nog att Therese och Alex går där så vi kan träna tillsammans ibland. =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards