]v[aria ♥

Alla inlägg under mars 2010

Av Maria - 13 mars 2010 16:25

Oh jag har så mycket att berätta om! Var ju ett tag jag skrev här så jag har hunnit samla på mig en del bilder och härliga minnen =)


Jag kan börja med den soliga eftermiddagen då jag och Gustav bestämde oss för att ut och prova långfärdsskridskorna, jättekul och svårt! Hahah, jag såg ut som bambi på hal is mest hela tiden och försökte räta upp rumpan som stod rakt ut hela tiden varje gång vi mötte någon på isen. Det krävs lite träning det här, men kul var det!



Vi har haft ett härligt sportlov också och då passade vi på att ut på mys i skogen med grillning och pulkor i högsta hugg, supermysigt! Kall och blöt och träningsvärk i benen efter att ha pulsat en hel dag i en meter hög snö. Mamma var även ute och klättrade i snödrivorna och kutade som en galning när hon höll på med hundaran och Mickre stupade rakt ner för en backe då han skulle rädda min jacka från traktorn! Hahah! Det kallar jag sportlov det!


  


      





Mitt i all snö tog jag och Gustav oss ut på en supermysig middag på Falu stekhus, en riktigt kärlekskväll bara för oss =)

  



Förra lördagen var det discobowling för hela slanten med familjen, skitkul, men vi fick en chock när Mamma hoppade ur bilen och sjöng "Hard rock halelujah" som en galning och Thomas skulle försöka shoppa starköl på bowlingen. Hahah, hade vi vetat det så hade vi också supit till! ;) Hahha, nej men söta var de iaf!


                         



Avslutar med en härlig bild från vackra Tisken som är täckt av snö. Jag och Gustav har varit ute på en härlig långpromenad och träningsvärken från gymmet igår tog ut sin rätt. Men det var riktig lördagsmysigt!


  


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards