]v[aria ♥

Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Maria - 9 augusti 2008 11:42

Jag kan inte tro att det är sant! :D Igår bokade Gustav våran resa till Tunisien, vi åker den 27/8 ooch blir borta en vecka. Så härligt!

Jag och Gustav i Tunisien, Lovley! ;) Resan blev lite tidigare än vad vi tänkt, så nu lär jag ju hitta på en bikini.. Det blir däremot lite jobbigare. Haha! Nu känner jag att jag verkligen har något att se fram emot under de här seeega dagarna jag jobbar. Känns lite som att jag bor här, är nästan här mer än hemma. Men får väl någon krona och som avslutning en resa! Woohoo!


Ikväll har Supermormor Barbro 70-års fest. Det ska bli trevligt! Mamma skev en sång som familjen ska sjunga för henne, det ska bli intressant :P Gustav kommer hit också så han blir med på festen. Nej nu saknar jag er som sjutton Jennifer, Per, Lollo och Marcus! Det är på tiden att vi hittar på bus.. Snart kanske vi inte jobbar lika mycket? Förhoppningsvis. Äsch.. Puss på er iaf! Och ni ska veta att jag tänker på er! :)


Nej, dax att göra nytta.. Har jobbat i 22 h nu, bara 2 kvar innan jag får gå hem :D

 

//Maria 

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards