]v[aria ♥

Alla inlägg den 20 april 2009

Av Maria - 20 april 2009 21:44

Här kommer de bilder som togs på Harrys. Det finns mååånga fler kuliga bilder som tog under kvällen hos Erica. Men det här är vad ni får "njuta" av så länge =)

Av Maria - 20 april 2009 19:55

Idag har det varit redovisning i skolan. Har berättat om det jag observerat när det gäller barns estetiska utveckling, alltså den motoriska, bildspråkliga och musikaliska utvecklingen. Har inte varit en helt dum uppgift, men flummig däremot. 

Sedan förberedelser inför studiebesök och intervju, det är jag, Erika och Julia som ska arbeta tillsammans. Blir nog bra ska vi se.


Efter skolan satt jag och Erika kvar länge och väl och babblade om allt möjligt, sedan ner på stan för att fortsätta fördriva tiden innan gympan. Har börjat på Gymmix nu, första dagen och första gympapasset. Det var riktigt kul men också jobbigt. Så nog tusan lär det här ge resultat iaf! På onsdag blir det mer gympa och kankse lite stavgång eller ett till gympa pass i helgen. Fy tusan vad segt det var att cykla hem sen också... haha. Lär åtminstone bli lite fit inför sommaren. =) Kul att äntligen ha någon att träna med också. Då kan man pucha (stavfel?) varandra!


Gustav har varit ute och sprungit idag också så nu är vi båda sega i kroppen och ska göra lite god men också nyttig mat och mysa ett tag, innan jag lär slå en sista kik på arbetet innan jag skickar in det till läraren.


Imorgon blir det att jobba med bildmappen och locka Ericas hår! =) Måste öva frisyrer innan lördag då vi ska ut och härja igen. Får äntligen använda nya fransklänningen!! Den är helläcker!


Var även ut i lördags. Det började med CocoThai i borlänge med pojkvännerna och sedan hem för att hämta vin och sedan åka till Erica. Efter ett tags busande där började vi dansa och det hela slutade med att vi tjejer åkte ner på Harrys. Hade riktigt kul och dansade som galningar! =) Bilder kommer..... ;)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards