]v[aria ♥

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Maria - 13 april 2009 17:50

Lägger några sekunder på en blogg nu medan Gustav lagar mat. Enchiladas blir det (stavfel?) Mumsigt iaf! Känns lite tråkigt då man inte ens har tid att skriva ett litet inlägg, är ganska skönt att skriva av sig även om man inte kan ta med alla sina små hemligheter eller tycken i bloggen.

Har haft en skön påsk. Vi har verkligen haft helg, varit uppe längre och sovit längre, sen frukost framför TV:n.. Det har varit skönt, men vanor är också skönt.

Micke lämnades av på tåget i morse, ville nästan inte släppa hem honom då dom inte är snälla med honom där nere. Är så arg! Han är stark den grabben, även om han inte är så hård som på utsidan så vet jag att han klarar sig. Han kan stå på sig. Min älskade bror.

Mamma fick spendera natten på akuten då hon fick infektion i hålet där en slang till magsäcken går in. Äntligen fick hon komma hem efter en massa väntan. Penicilin och alvedon är vad hon behöver nu. Var tydligen många stor olyckor som hänt idag, dessutom är det påsk och dåligt med personal. Så mamma fick vänta flera timmar på att doktorn skulle klämma henne på magen och låta henne gå hem.... Tråkigt.

Hade en otroligt trevlig kväll i lördags! Var grillning i Slätta med Erica, Per, Erika och Martin. Supergod mat och trevligt hela kvällen igenom. Blev lite kortspel och läckra kort. Hoppas på att få dom av Erica sedan! =) Vi ska fortsätta vårt trevliga nästa helg då vi antagligen drar till Borlänge och äter på resturang, sedan vet man aldrig vad som händer. Goa tjejor de där Erickorna!

Har även hunnit med en middag med Morbror Nisse och hans Carro, även kusin vitamin Madde var med. Jättetrevligt det med! Blev kalkon som stackars Mamma missade då hon låg på akuten...


Nu blev det mycket på en gång. Är ordentligt vimsig i kolan nu när det är så ycket som snurrar. Skolarbeten, besiktning i morgon (det skulle vara ett under om forden går igenom - skroten nästa) och jag vet inte vad, hann till och med glömma det! Snurrigt.

Ska se efter om min mästerkock behöver någon hjälp i köket nu. Puss på han - Min Gustav!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards