]v[aria ♥

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Maria - 6 januari 2009 13:47

Idag var det upp tidigt för första gången på länge, sedan en långpromenad med stavarna och så stannade vi vid Spar för att handla lite inför frukost som vi lovat att bjuda Mamma, Thomas och Micke på. Sedan hem igen och sätta igång, Gustav bakade scones med grahamsmjöl som blev supergoda! Och jag gjorde äggröra med skinka och ost i. Sedan blev det Juice och Fil och sådana grejjor. De blev nöjda med frukosten iaf! :) Sedan bar det av till tågstationen där Micke skulle hoppa på tåget för att åka hem till Gotland igen. Saknar honom! Men jag och Gustav ska nog åka dit och hälsa på något framöver. :)


Vid 3 tiden ringde Mamma och sade att nu var det lunch så det var bara att komma över. Då hade Supermormor Barbro och Supermorfar Stig kommit dit med lasagne! Mums! Så blev mycket ätande då vi fick Ris ala Malta till efterrätt också, som jag älskar! Sedan tog jag och Gustav en långpromenad i eljusspåret , Chica fick följa med. Vi gick i ca. 1 h och 20 min. Blev iaf runt 6 km :) Hon var vild när vi kom hem till Mamma med henne! haha.


//Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards