]v[aria ♥

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Maria - 7 februari 2009 22:07

Har blivit utmanad av kusin Piff (Camilla) 


Regler:

1. Länka till den som har taggat dig                 

2. Berätta sju sanningar om dig själv

3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg

4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, sà att de vet om utmaningen.


Det här blir spännande:

1http://michellesmamma.bloggagratis.se/

2. 7 sanningar:

1.  Tror på ett liv efter döden (Den fick jag lov att härma dig Piff)

2. Jag har många komplex för min kropp

3. Jag har aldrig älskat någon som jag älskar Gustav

4. Blir lätt uppstressad

5. Har gått hos Psykolog ett antal gånger och år

6. Jag snurrar alltid fingrarna i håret eller lägger mig på golvet när jag är trött. (Gjort ända sedan jag var så liten att jag inte hade hår på skallen, Mamma hade det inte lätt :P)

7. Jag sover fortfarande med gosedjur ibland (Räven Britta som mormor handsytt, jag fick henne när mormor dog)

3. Jag utmanar: Lollo, Sofie, Moa, Kusin Lisa, Jonna, Jennifer och Veronica.
Av Maria - 7 februari 2009 19:54

Idag var vi hem till Gustavs Pappa och firade honom och Eva som nyligen fyllt år båda två. De fick en korg vi satt ihop med vin som passar bra till chokladpraliner som också fanns i korgen, sedan fanns där mandelskorpor och olika små burkar med marmelader, och lite gott kaffe + en klase vindruvor :) Dom blev jätteglada :)


Nyss åt vi mat från China, mumsigt! Nu dax för lite grönskaer och dip och Melodifestivalen! :) Gustav  är inte över lycklig men han ska mysa med mig framför tv:n. :D


//Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards