]v[aria ♥

Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Maria - 12 mars 2009 15:21

Vackert väder i morse när jag gick mot skolan. Kännde energin flöda genom kroppen, i solens sken blev jag både varm och pigg av promenaden. Kändes som att de skulle bli en bra dag. Skrev rapport för fullt med Janina hela dagen, eller åtminstone till lunch, efteråt var de trögt att komma igång, men vi hittade åtminstone lite att referera till. Förhoppningsvis blir vi klara imorgon, och det tror jag nog vi blir för vi fick ganska mycket gjort idag. Promenaden hem däremot var inte lika skön. Solen hade försvunnit och det blåste kallt, så det var till att gå fort så jag inte skulle hinna frysa ihjäl på vägen. När jag kom innanför dörren däremot blev jag så himlans trött så jag funderade nästan på att ta mig en liten tuppis. Men nej då, har för mycket jag borde fixa i ordning inför ikväll då Gustavs Mamma kommer och hälsar på. Äppelpaj blir det! =) Min Mamsing kommer också på fika, så ska vi ta en sväng till hennes salong sen och kika lite. Just nu är det ett riktigt bombnedslag här hemma, tänkte att det åtminstone skulle få se beboligt ut. =)


Nej, här kan jag inte sitta om jag ska få det att hända under dagen..


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards