]v[aria ♥

Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Maria - 25 maj 2009 21:15

Måndag idag igen, veckorna bara rullar på och för att inte tala om helgerna. Idag har faktiskt varit en helt okej dag, började med skola mellan 9.00-16.00 där vi tränade på vår barnteater och sedan hade redovisning i keramiken, 1 av 10 saker blev ju bra iaf =) Sedan gympa med Erika och en cykeltur hem, dusch, middag som Gustav gjort (mums) och sedan en mysig promenix ner till Slussen där vi spelade lite minigolf. Vad det slutade på var ju att jag förlorade, bara att Gustav är alldeles för snäll och satte blankt på mitt sista slag som var det avgörande. Det stod folk och väntade på den banan så jag blev så stressad att jag inte koncentrerade mig och bara slog. Haha! Jag sa att jag kan faktiskt förlora, det handlade om 3 poäng, men han lät min sista stå blank :P.


Nu hemkommen och trött i kroppen efter att ha varit igång hela dagen, så nu ska vi mysa lite innan sängdags!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards