]v[aria ♥

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Maria - 2 juni 2009 21:41

I pausen på Desperate House Wifes tänkte jag slänga in några rader. Dagen har mestadels spenderats framför datorn, vid 17 drog vi iväg till Gävle för att Gustav skulle sälja sängen och soffbordet, härligt att allt börjar försvinna nu för annars vet jag inte var vi skulle gjort av det. På hemvägen svängde vi förbi Mamma för att titta på lite saker hon tagit hem inför Vår yran i Kristianopel, och vi shoppade såklart! Jag köpte mig en snygg silverring, ett läderarmband och ett halsband med muranoglas, nu blir jag läcker i sommar! =) Och Gustav hittade också en snygg silverring och ett läderarmband, han är så jäkla snygg! ;)

   Bildmappen är snart klar också, allt är nu skrivet så efter DHW blir det att gå upp till skolan och skriva ut, sedan klistra in bilder och text och sedan lämna mappen i skolan. När jag kommer hem igen blir att fundera ut lite av vad jag ska säga om boken också. Blir sent ikväll....

   Sista dagen i skolan imorgon, blir lunch med klassen och tårta! Och på torsdag drar vi på en tripp till Kristianopel och morbror Nisse, det ska bli härligt! =)


Nej, nu börjar DHW igen, dax att gå! =)

Av Maria - 2 juni 2009 09:43

Idag plugg, bara plugg. Nyss vaknat och dagens schema består endast av plugg, vad jag inte är motiverad, fast jag kan åtminstone tänka att det är det allra sista, för i morgon är sista dagen på denna termin. Härligt! =) Sen blir det sommar och sol och en minisemester till Kristianopel!


Nej, frukost och ta tag i bildmappen nu då!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards