]v[aria ♥

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Maria - 9 juli 2009 18:34

Jag saknar solen, värmen, vattnet, allt. Saknar att glassa i solen på stranden samtidigt som man vet att med varje färg man bygger på huden, desto snyggare blir man.. faktiskt. Alla blir snyggare solbrända! =) Och hur mysigt är det inte att svalka sig i vattnet i armarna på sin älskling. Saknar det så. Speciellt nu när jag sitter på jobbet och kikar ut på regnet. Lyckligt vis har jag en helt underbar bok med mig idag. Martina Haag "Martinakoden". Det är första gången jag skrattat åt en bok, den är lättläst och så jäkla rolig och nere på jorden. I love it! Har dessvärre snart tagit mig igenom den så vad ska jag då göra? Måste införskaffa hennes andra två böcker!


Vilken huvudvärk man får av det här vädret, blir alldeles öm i hela kroppen också. Nej, kanske dags att äta sin middag nu då.. Har bara 18 h och 15 min kvar innan jag får åka hem till min älskling... Får förhoppningsvis några kronor för det iaf =) Gustav är åtminstone inte själv i natt, han är hundvakt åt Chica över natten så han får allt mysigt sällskap ändå. Är avis även på det .. Haha!


Just det: Micke hade uppkörning idag och han grejjade det! GRATTIS! Bara lite skrivning kvar och sen så är körkortet ditt! =)


/Maria

Av Maria - 9 juli 2009 18:30

I tisdags hade jag en ledig dag och vi passade på att åka till Tuula för att kika på valparna och framför allt på den lille sötnosen Amigo som Mamma ska ha! En riktig goding, lugn och fin och mysigt pussig. Är sååå avis... En vacker dag är det min och Gustavs tur att skaffa oss en liten goding! =) Just nu är det för osäkert medan vi går i skolan då man är i skolans så olika mycket hela tiden, dessutom lever vi på studielån och det är inte mycket att hänga i julgranen... Men sen så!! =)


På söndag får de åka och hämta den här sötnosen, förhoppningsvis kan man sno hem den ibland sen när den växt på sig lite. =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards