]v[aria ♥

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Maria - 25 augusti 2009 12:36

Ja, det är det verkligen, 60 minuters härlig dans igår kväll och vad kul det var! Det var även en fantastisk ledare som verkligen fick igång en! Det var jobbigt, lätt och fantastiskt kul, nu vet jag vad jag har för mig på måndagskvällarna. Nästa måndag följer antagligen Lollo och Mamsen med också, det är ju ändå gratis prova på vecka =) Har idag träningsvärk på ett ställe jag aldrig någonsin haft det på förr, vid skulderbladen, men det känns grejjt! =) Imorgon ska det tränas mer, då blir det Box&styrka tillsammans med Sara som jag träffade på Aerobicen förra terminen, ska bli riktigt kul! Och direkt efter det stannar vi kvar på Pilates, nice!


Fattar inte hur pigg jag är idag, vaknade när Gustav gick upp och kunde inte somna om så när han drog iväg till Gävle och skolan så var det lika bra att gå upp, har roat mig med att sortera tvätt, tagit reda på disk och plockat lite i hemmet, har sedan sytt lite och sorterat alla sygrejjor (låter som en skrutt tant!). Sitter nu här och roar mig lite, snart kommer Mamsen och Totto hit och hämtar mig. Det är deras bröllopsdag idag så de ska bo på Rankhyttans herrgård och äta mysigt, det var där deras bröllopsmiddag var. =) Så jag och Gustav ska bo hos Mamma ikväll och vara hundvakt, jag passar också på att låna deras tvättstuga, här är det så jäkla dåligt torkskåp så man får ta så lite åt gången. Nu ska det tvättas undan ordentligt! =) Annars blir det pluggande idag, har 60 sidor att läsa om lyrik + att jag ska skriva en historia till imorgon. Nice nice!


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards