]v[aria ♥

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Maria - 4 augusti 2009 12:48

Den här morgonen har bestått av långpromenad, plockande här hemma, duschande och bakande. Lite senare kommer Gustavs andra bror och hans fru förbi hos oss och ska se hur vi har det, så jag bakade en kaka med röda vinbär. Vi har så mycket röda vinbär sen vi var och plockade flera liter i Gustavs morfars trädgård. Mums!


Igår efter jobbet tog Gustav och jag oss en sväng ner till Främby udde och satt på uteserveringen vid vattnet och fikade gott i solen. Härligt! Var riktigt mysigt att varva ner och sitta och bara prata lite. Sedan hem där vi dog av i soffan ett tag, jag somnade även till så Gustav gick upp, jag sa till honom att jag ska inte sova länge, men det gick knappast att få liv i mig, det slutade med att jag sov ca. 1,5 h. När jag väl vaknade så pass att jag kunde gå upp från soffan var Gustav igång med mat. Vi åt gott, kikade TV och tog en långpromenad tillsammans innan sängdags. Skön eftermiddag/kväll!


Dags att göra något åt det här håret och lite smink kanske!? =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards