]v[aria ♥

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Maria - 28 augusti 2009 10:18

Visst var det kämpigt igår, först bodypump där man med skivstång och vikter tränade musklerna och sedan direkt på Step Up där man ska hoppa/dansa ner och upp på den där plattan. Benen var lite skakiga när man skulle komma igång med hoppandet men efter halva passet så kom man in i andra andningen och körde på! Var även med på styrkan fast man precis tränat magen mm. Så idag kan jag lova, vilken jävla träningsvärk! Varje rörelse jag gör känns, magen, bröstet, ryggen( överallt: sidorna, axlarna, längs ryggraden..), låren både fram och bak, rumpan, armarna (känns speciellt i biceps) och ja, det känns överallt helt enkelt. Har nog aldrig haft så kraftig träningsvärk någon gång fast jag tränat på gym förr mm. Men det känns bra! Jag vet att den är där för att jag har kämpat i mitt anletes svett! ;) Det är så bra att få gå med Sara för vi kan puscha på varandra! =)


Idag är en fullspäckad dag, nu är det dags att göra sig i ordning och sedan traska iväg till Dalasalen där jag ska träffa Sara och så ska vi luncha ihop, ska bli super trevligt! Sedan är det stavgång som står på schemat, alltid kul med sällskap! =) Efter att ha umgåts/motionerat med Sara är det hem och plocka lite med den rena tvätten och sådant som gäller, för ikväll kommer Lollo och Marcus hit på middag, det blir hemmagjord Kinamat och till efterrätt har jag faktiskt inte kommit på än. ;) Blir en lugn kväll i gott sällskap! =)


Imorgon är det också fullspäckat schema, först Höstens Kick Off med Oriflame! =) Och sedan åker vi hem till Gustavs pappa där vi även ska sova över och på söndag.... IKEA! =)


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards