]v[aria ♥

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Maria - 9 september 2009 16:06

Förmiddagen spenderades på skolan med Julia, vi läste mangaserien, svarande på alla frågor som vi skulle, skrev ut, fixade lite OH bilder, planerade hur redovisningen skulle gå till och tränade en gång. Allt på 3 timmar, mycket effektivt måste jag säga! =)


Tänkte vara lika effektiv hemma, lagade lunch, fikade lite Te efter lunchen, och fastnade i soffan framför ett DHW avsnitt. OCh sen då? Jo då gick jag och lade mig, tänkte att det vore bra att få sova lite så jag bli piggare. Är rädd att jag håller på att bli förkyld så jag försöker tänka bort det och bara tänka frisk, frisk, frisk! Annars kan jag inte träna och så är det svårt att hålla sig ifrån att stoppa i sig en massa onödigt då man bara ligger där och mår skit. Dessutom skulle skolarbetet bli så mycket tyngre då också.. Måste hålla mig frisk, så nu äter jag ordentligt med vitaminer! =) Håll tummarna för mig! Alltså, sen jag kom hem har inte mycket vettigt gjorts så kanske borde sätta fart nu då?


Ikväll är det Box & Styrka som gäller. Både Zaras karl Jonas och Gustav ska hänga på, riktigt kul! Efter det blir det antagligen Pilates för min del, ingen annan vill nog vara kvar på det, men jag vill ju, så det visar sig. =)


/MAria

Av Maria - 9 september 2009 15:33

Tänk om man kunde med det åtminstone lite... Aaaah! Det kanske är dags att lägga på minnet allt som Gustav visar mig om Photoshop..? :P


/Maria

Av Maria - 9 september 2009 07:46

En ny morgon, en ny onsdag. Lika trött som varje morgon, jag vill sova lääänge! Nu ska det kläs på och allt vad det innebär, och sedan drar jag vidare till skolan där jag och Julia ska arbeta med att granska en mangaserie som ska redovisas på fredag. Igår kväll jobbade jag på flitigt med min bilderbok (Stolt). Skrev text, rimmande text till 9 sidor. Det tycker jag var bra jobbat, men det är lite kvar, sedan ska blider tillkomma och så måste texten såklart finslipas den med. Nu är jag på G! =)



/Maria  

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards