]v[aria ♥

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Maria - 25 september 2009 12:17

Nu har jag varit duktig, flitens lampa lös hela kvällen hos oss igår och även en stund nu på morgonen, har nu skrivit klart PM:et, det ligger uteskrivet i väskan redo att tas med till skolan och jag har även förberett lite att säga till semenariet. Så skönt! Nu är snart det hela över och det känns som att hela världen har lyfts från min bröstkorg.


Kl. 13 är det seminarium och efter det åker jag till Säter för att sova i husvagn där med Mamma och hundarna, under lördag och söndag är det hundkurser som jag ska vara med på, vardagslydnad och klickerträning. Det ska blir riktigt kul! Så redan ikväll åker vi dit och sover kvar till i morgon, då får vi lite kvalitetstid och kan ut och äta lite och så. =)


Nej, nu måste jag trycka i mig lite lunch innan jag drar upp till skolan.


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards