]v[aria ♥

Alla inlägg den 12 december 2009

Dop

Av Maria - 12 december 2009 10:40

Idag ska vi på lilla Ronjas dop, det ska bli mysigt!


Tanken var att jag skulle sjunga För Alltid med Sara Löfgren men det gick dessvärre inte eftersom jag igår började bli hes och idag är ännu värre, jag har nästan tappat rösten helt och halsen gör ont som tusan. Det var nog helt enkelt inte meningen att jag skulle sjunga. Men det hade varit roligt och tack för att ni ville att jag skulle göra det! =)

Men på dopet vill jag gå, jag får bara sitta en bit ifrån det andra folket ifall jag nu smittar med något.


Dopkortet har jag precis pysslat ihop, det är så mysigt att göra egna kort och klippa och klistra.

rosa hjärtan


/Maria

Presentation


Hos mig snackas det på om allt mellan himmel och jord. Träning och försök till viktnedgång, plugget, vännerna, familjen och så klart min stora kärlek! Allt det och lite till som "ramlar" ur mig. =)

Omröstning

Vem är du som kikat in?
 Kvinna
 Man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards